marți, 1 ianuarie 2013

Te cau jobule

Ce ştiu să fac? Pei ştiu să scriu, ştiu să compun şi să împachetez cuvintele în expresii şi imagini, ştiu să mă exprim şi să pun probleme. Mă descurc prin pădurea facebook, prin facilităţile de promovare, prin internet şi altele (la modul optim, în sensul că nu-mi pierd timpul cu zeci de conturi pe toate reţelele, doar pe cele mai importante). Absolvent al facultăţii de psihologie, sunt atent la interlocutor. Fără nicio legătură cu absolvirea facultăţii (deci este o trăsătură de caracter, sau de vârstă, nu neg), sunt o persoană cu un prag de rezistenţă la stres foarte ridicat. Acum lucrez la Inst. Naţ. de Statistică unde am învăţat, prin cursurile urmate, noţiuni importante de gestionare a datelor, dar şi de relaţii cu mass-media. 
În timpul liber moderez şi coordonez manifestarea literar artistică Pariu pe Prietenie, ce are loc în centrul vechi al capitalei, asta insemnând: implicare, convorbiri aproape zilnice cu echipa şi invitaţii, spontanietate pe scenă când trebuie să moderez etc. Mai multe detalii găsiţi aici.
Mă pot implica în activităţi part time dar şi full. 
Ce ziceţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu