vineri, 22 martie 2013

mi-e scârbă.ro

de ce mi-e scârbă? de lumea asta a bloggerilor. de ce? pei uite de ce:
implicat fiind într-un eveniment periodic ce are loc în centrul vechi al capitalei, m-am hotărât să fac o ediție
cu bloggerii pe scenă. cum nu prea am legătură cu această lumea, și acum începe să nu îmi pară rău, m-am gândit să cer ajutor la cei ce se ocupă cu astfel de lucruri:
- cei de la Super Blog (în emisiunea cărora am vorbit despre eveniment);
- chinezu, care a făcut un articol pentru această inițiativă;
- cei de la noul pub deschis pt. bloggeri care mi-au promis că mă cheamă să discutăm.

ce văd eu zilele acestea? cei de la 121.ro și rss pub urmează să facă ceva asemănător, doar pentru blogărițe. (sic!) ceva legat de talent și altele, cam despre ce este vorba în inițiativa mea. toate bune și frumoase (inclusiv cei (cele) care se vor ocupa de eveniment, nu le dau nume că nu contează), dar nici măcar o invitație să nu mi se trimită? rușinică! adică nu știu cui zic eu, știam ce fel de oameni sunt.

eu o să continui să invit la evenimentul pe care îl organizez (desigur, atâta timp cât nu oferim manelisme și chestii de marketing nu o să primim nicio sponsorizare) diverși bloggeri, deja au venit două blogărițe (ați auzit, v-am luat-o înainte fraierilor!) și merg mai departe.

vorba aia dragilor, dacă am blog la ce să mai am obraz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu