duminică, 12 octombrie 2014

Ștampila COLOP vorbește despre tine


Absolvent al Facultății de Psihologie am aprofundat studiile printr-un master în comunicare, și am devenit Motivational Speaker. Îmi plac oportunitățile care mi s-au deschis din momentul în care am pornit pe acest drum. Oamenii cu care intru în contact îmi propun subiectele pe care să le abordez în viitor.  Și pentru că mulți dintre ei se află la începutul unui business, m-am gândit să îi motivez la întreaga lor capacitate pe care mulți nici nu o bănuiesc.

 

Un fapt real: ștampila este o prezență constantă în viața noastră de zi cu zi

 

În afaceri trebuie să ne îngrijim de toate amănuntele pentru a ieși în evidență față de competitori. Indiferent dacă suntem patroni sau prestăm servicii (suntem avocați, notari, medici, doctori, meditatori de chitară), ștampila este indispensabilă. Sunetul ei a devenit familiar, aproape că nu este zi să nu îl auzi în jur, fie că ești pe stradă, într-un magazin la casa de marcat sau într-o parcare. A intrat în viața noastră.
La cât de repede este băgată în buzunar, vă vine să spuneți că ștampila este mica cenușăreasă a obiectelor pe care le folosim în afacere. Se poate întâmpla ca un client să plece din greșală cu pixul dumneavoastră, cu o agendă de pe birou, cu un mic carnețel, poate chiar cu ceașca de cafea, dar niciodată nu va lua cu el ștampila, deși este mai importantă decât cel mai frumos material promoțional.
O definiție a ștampilei ar fi: ștampila stă în buzunar, este scoasă pentru a face clik! și dă greutate hârtiei pe care este aplicată


Ștampilele Printer G7 de la COLOP descoperă sunetul perfect al ștampilării



Ați observant că sunetul făcut de ștampilele Printer G7 de la COLOP seamănă cu cel al unui mouse de calitate? Este un lucru pozitiv pentru că un sunet relaxant detensionează clientul, fie și pentru o secundă. Acest lucru nu îi va rezolva nevoile/problemele, dar cu siguranță îl va face să se simtă bine cât timp se află în preajma dumneavoastră fără să își dea seama de ce, îl va îndemna (poate la nivel subconștient) să mai apeleze la serviciile pe care le oferiți. Știți foarte bine cât de irascibili devenim când suntem perturbați de sunete sâcâitoare: scârțâitul unei uși, țăcănitul unui pix, bocănitul unui ceas, etc., de ce să nu ne îngrijim ca sunetul ștampilei pe care o folosim să nu deranjeze pe cei cu care apelează la serviciile noastre? Este un amănunt la care competitorii nu se gândesc. Dacă vrem ca afacerea noastră să realizeze rezultate maxime, orice amănunt contează, iar cei de la COLOP sunt singurii care se ocupă serios și de acest aspect pe care celelalte firme îl ignoră: sunetul pe care îl face o ștampilă.

Noul COLOP Printer G 7 și conceptul de personalizare 


Cu multe secole în urmă forma ștampilei era adaptată posesorului. Inelul încrustat al regelui, trecut prin ceară apoi izbit de hârtie, este o rudă îndepărtată a ștampilei. Cu timpul s-a ajuns la bucata mică de lemn, pătată de cerneală, a funcționarului public din perioada interbelică, până la formele rotunde și zgomotoase din zilele de astăzi; nimeni nu a mai scos la iveală potențialul de personalizare, de design și de advertising care stau într-o ștampilă. Nimeni nu s-a mai gândit să dea aspect diferit ștampilei în funcție de proprietarul care o folosește. Este motivațional să fiți conștienți că ștampila care legalizează un act pe care l-ați făcut, are ceva din personalitatea dumneavoastră și a firmei pe care o conduceți. COLOP a făcut pentru Printer G7 acele mici aranjamente, acele mici retușuri, încât să nu vă mai vină să băgați repede ștampila înapoi în buzunar. Datorită designului ergonomic nu o să vă mai fie rușine cu ștampila pe birou, din contră, ștampila dumneavoastră va deveni vedetă. Fereastra XXL implementată de COLOP este ca un panou din centrul unui oraș, unde vă puteți pune la treabă imaginația, alegând diverse culori, fotografii, sigle care au legătură cu businessul pe care îl conduceți, iar aplicația software pentru personalizarea online a ferestrei XXL pune totul pe hârtie. Nimic mai simplu, nimic mai motivant.

Imaginea vorbește în timp ce ștampila COLOP își face treaba



Deci, noul concept al ștampilelor COLOP, Printer G7, oferă o bună ocazie de a vă personaliza afacerea, de a arăta cât de mult vă implicați și cât de mult credeți în ceea ce faceți. Asta aduce cu sine încrederea clientului, care nu poate fi cumpărată cu nici o sumă. Eu am avut de ales, când mi-am personalizat printer-ul meu G7, între un citat motivațional și o imagine puternică care să fi intrat în subonștientul colectiv și care să genereze energii pozitive. Am ales în cele din urmă imaginea, pentru impactul ei puternic de sugestie în cele câteva minute cât cineva stă în biroul meu. Am pus în schimb un citat într-un tablou înrămat, agățat deasupra mea: <<devino ceea ce ești!>>.


COLOP ștampilează încrederea în tine


Priviți-vă afacerea ca pe propriul copil (chiar dacă aveți sau nu copii). Afacerea trebuie îngrijită încă din primele zile, trebuie ajutată să stea singură pe picioare, stimulată, trebuie să îi oferim ocazii și mediul propice dezvoltării optime. Orice lucru din jur trebuie să îi fie familiar, să vorbească despre ea, pentru că totul ține de motivaționare. Forma ștampilei trebuie să împrumute din personalitatea afacerii pe care noi o cizelăm, iar sunetul, cum este cel de al ștampilelor de la COLOP, trebuie să aducă un zâmbet pe buze, sau măcar o satisfacție interioară a noastră, a lucrului bine făcut. A sentimentului că suntem pe drumul cel bun în viață.

-----------------------------------------------------------------------------
Acest articol participă la concursul SuperBlog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu