miercuri, 8 octombrie 2014

De la Cabaret Voltaire la Messi cu noul AYGO de la Toyota

Motto
Am şoseaua mea / doar cu-n singur sens / mă va duce undeva
18 ani Vama Veche

Toyota AYGO, cadoul care vorbeşte despre mine


Toyota AYGO (X, X-play, X-cite, X-clusiv și X-wave)Verva şi energia care mă caracterizează sunt date de tinereţe, dar în acelaşi timp sunt moşteniri de familie. Tata şi mama trăiesc într-un ritm alert, energic, pozitiv. Sunt tot timpul plecaţi în drumeţii montane sau în excursii exotice, sunt mereu deschişi noului şi inovaţiilor din tehnologie. Asta i-a făcut să aibă succes (nu doar noroc) în afaceri şi să îmi poată oferi, când am împlinit anul trecut 18 ani, o maşină cu stil: noul AYGO X-clusiv de la Toyota. Înainte de toate am fost fericit că nu au condiţionat cadoul de examenele de la bac care urma să vină. Asta a însemnat că au încredere în mine şi, cum se va vedea la final, nu i-am dezamăgit.

Când designul cel mai rafinat şi tehnologia de cea mai înaltă clasă se întâlnesc

 

Nu credeam să existe o maşină precum cele din seria Toyota AYGO (X, X-play, X-cite, X-clusiv și X-wave), şi mă refer aici nu doar la designul adaptat la vocea energică a tinereții. Restul mașinilor au, pentru mine, forme prestabilite, clasice, aş putea spune plicticoase, din tiparele cărora se iese rar. Pasiunea mea pentru graffiti (street art), este satisfăcută de forma rebelă a acestei maşini de la Toyota. Este un alt aspect de care părinţii au ţinut cont.  
Toyota AYGO (X, X-play, X-cite, X-clusiv și X-wave)Cu o astfel de caroserie, care am aflat mai târziu că poate fi personalizată în cele mai mici amănunte (cum ar fi capacele roţilor), interiorul nu avea cum să fie retrograd, nu avea cum să păstreze linia clasică, previzibilă. Echipată cu toate dotările prin care să îmi pot conecta gadgeturile (laptopul, smartphone-ul, tableta), cei care au proiectat această maşină s-au concentrat pe toate detaliile posibile şi imposibile (care de regulă sunt neglijate de restul companiilor). Confortul condusului a fost dus până la cele mai înalte cote, ca să vă dau un exemplu: mașinile AYGO au implementată o cameră video retrovizoare, făcând din condus o plăcere. 
Acestea fiind spuse, când am luat pe cei mai buni prieteni într-o excursie către o destinaţie turistică pe care am stabilit-o pe măsură ce ne îndepărtam de oraş, inspiraţi de energia emanată de maşină, au fost cu toţii satisfăcuţi: Liviu, de claritatea sunetului redat de sistemul audio, de uşurinţa cu care AYGO trece dintr-o viteză în alta şi de suspensii; Andreea, pentru că răul de maşină îi dispare datorită sistemului Vehicle Stability Control (VSC) integrat de Toyota pentru aceste modele și pentru noul sistem multimedia x-touch la care s-a conectat cu smarphone-ul; Daria (prietena mea), de confortul oferit prin aranjarea stilată a interiorului, dar şi pentru emisia redusă de carburant în aer. Este ecologistă, şi orice inovaţie în tehnologie care ia în calcul ocrotirea mediului înconjurător, o interesează.
Toyota AYGO (X, X-play, X-cite, X-clusiv și X-wave)
Mie mi-a plăcut de la început AYGO pentru opţiunile nelimitate de a modifica atât exteriorul cât şi interiorul maşinii, precum în jocurile de pe pc. Am ocazia să îmi las fantezia să zburde, pot schimba covoraşul astfel încât să fie în ton cu bordul maşinii, pot să personalizez schimbătorul de viteze, pot alege aspectul gurilor de aerisire de pe bord, ca să o mulţumesc pe Daria. Apropo de bord, am ales un stil SILVER WHITE pentru că este elegant şi apt să mulţumească majoritatea oamenilor.

De la Cabaret Voltaire la Messi cu noul AYGO de la Toyota


Cu prietenii de care vă vorbeam am fost cu AYGO  la mare, chiar pe plajă. Uşurinţa condusului a permis să facem următorul joc: să ne apropiem foarte mult de valuri şi când acestea se îndreptau spre plajă, să dăm în marșarier fără să se ude roţile. Atunci când spuma mării, precum desuurile unei dame din timpuri îndepărtate, atingeau anvelopele, jocul era pierdut. Concurenții: eu și Liviu. Arbitrii destoinici: Andreea și Daria. Eu am reuşit de 7 ori, Liviu de 5, şi asta pentru că nu era obişnuit cu maşina. Pe Transfăgărăşan curbele specifice au făcut deliciu zilei, mai ales că soarele, paralel cu noi, ne mânjea zâmbetele cu lumina sa. Am ajuns şi la munte, la o altitudine înaltă, unde temperaturile, chiar şi vara, sunt scăzute. Urcarea pe serpentine nu a pus probleme maşinii datorită sistemului Hill-start Assist Control (HAC), astfel încât buna noastră dispoziţie nu s-a stins, putând să observăm pe marginea drumului două veveriţe care mâncau din producţia de ghinde a pădurii. Prin maşina AYGO, Toyota a pus pe roţi o stare de a fi. Am privit de sus staţiunea care se întindea la poalele muntelui, ascultând, la o claritate de vis, muzica favorită.   
La iarnă venim cu schiurile, am spus în treacăt. Apoi, ca la un semn, vorba poetului care mi-a căzut la bac, ceilalţi au venit cu alte propuneri:   
Daria (mai mult uitându-se la mine): Să mergem în Paris! 
Andreea (lăsând cartea pe care o citea): Să mergem în Elveţia, în Zürich, unde s-a născut Dada, la Cabaret Voltaire. Viziunea avangardiştilor se potriveşte cu maşina AYGO!
Liviu (bătând darabana pe tableta pe care juca fifa): Să ajungem în Barcelona, să parcăm în faţă la Camp Nou şi să facem o poză cocoţaţi pe caroserie, cu o minge între noi. N-ar fi mișto să avem o poză cu Messi? (aici am izbucnit cu toții în râs).

Go fun yourself

 

Să închei cu întâmplarea de la jumătatea anului, chestia pe care am promis să v-o povestesc despre cum nu i-am dezamăgit pe ai mei. Eram în întârziere la una dintre probele de la bac (apropo, l-am luat). Stăteam în faţa maşinii şi mă gândeam că aş putea să mă sui şi să ajung la timp, aş fi mers cu viteză mare şi aş fi ajuns. M-am văzut forţând semafoarele, stropind câţiva bicilcişti (cu o seară în urmă plouase), făcând manevre ca pe consolă, parcând în viteză în faţa liceului. Deci, am băgat mâna în buzunar şi am scos cheile, apoi am scos telefonul (da, ţin cheile şi telefonul în acelaşi buzunar) şi fără să mai stau pe gânduri (minutele treceau şi în curând nici teleportarea nu m-ar mai fi putut ajuta) am sunat la o firmă de taxi. În felul acesta, zic eu, am răsplătit încrederea părinţilor. Sunt convins că nu le-ar fi plăcut să folosesc maşina în felul ăsta. În astfel de momente, când nu buna dispoziţie ci o grabă domină un tânăr şofer neexperimentat, cum sunt eu, se pot întâmpla lucruri nefericite. 
Nu degeaba spune Toyota: GO FUN YOURSELF.

_______________________________________________________
Acest articol participă la concursul SuperBlog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu