duminică, 5 octombrie 2014

Jurnal de vânător

farmec, gerovital Jurnalul unui vânător cu farmec

De două săptămâni o văd atunci când trece autobuzul pe lângă parc, în drumul meu spre job. O privesc atent și mă apropii foarte mult de ea, la un fir de păr distanță. Azi m-am privit în oglindă și mi-am spus: Voi pune în aplicare toate armele mele, de la tanc până la praștie, pentru a o avea. Pentru asta trebuie să fiu ordonat, trebuie să am toate mișcările notate, să știu de ele. Să le analizez. De mâine încep jurnalul de vânător.

LUNI - Gerovital H3 Man fresh face legea în autobuz

Azi a fost prima zi. În autobuz a fost aglomerație, cald, zăpușeală, vara și toamna se joacă printre copaci. Graba în care eram, senzația că sunt în întârziere, a făcut să crească temeperatura din mine. Totuși, cu antiperspirantul Gerovital H3 Man fresh am fost încrezător. Mă uitam după căprioara mea care trebuia să apară dintr-un moment în altul, și nu mă mai îngrijeam de nimic altceva. Păsări zburau paralel cu autobuzul, ca într-o deltă pe lângă barca pescarului. Am avut chiar ''aroganța'' să las inima să bată de nebună. Antiperspirantul stătea de pază pe granițele întinse, nesfârșite credeam eu în plină dimineață, ale epidermei. Mă uitam cu ochii în 10 000 de părți, ca un vânător din balade, către aleile parcului. Iat-o! Inima mea a luminat călătorii din jur cu un roșu catifelat. Face exerciții de încălzire lângă o bancă.

MARȚI - Gerovital H3 Man active aleargă alături de mine

Am avut o zi de concediu. Dimineață am făcut un duș fierbinte și lung. Cu șamponul antimătreață din aceeași gamă Gerovital H3 Man de la farmec, mi-am luat o piatră de pe inimă. Părul a fost catifelat în soarele dimineții. Antiperspirantul Gerovital H3 Man active a preluat sarcinile necesare luptei împotriva transpirației. L-am folosit pentru că urma o transpirație abundentă, după cum mi-am propus la început: trebuie să fiu înarmat cu ce este mai bun. La ora stabilită de mine eram în zona în care am tot văzut-o de două săptămâni. Speram ca ea să mă fi auzit cu urechea aceea specială pe care fiecare o are. Și iată că m-a auzit. Am intrat norocos în discuție fiindcă i-a căzut sticla cu apă. O cheamă Olga. Acum e ora două dimineața, abia ce am închis conversația cu ea la telefon.

MIERCURI - Gelul de duș revigorant de la Gerovital H3 Man dă viață porilor

La job eram totuși proaspăt. Gelul de duș revigorant de la Gerovital H3 Man a fost o găleată de apă rece aruncată peste pori. Revigorant este puțin spus. În cursul zilei tot timpul m-am gândit la Olga, i-am trimis sms-uri printre clipele libere de la birou, am făcut poze de la etajul 100 al clădirii în care lucrez cu panorama orașului traversat de Dâmbovița sau am pozat colțuri aparte ale biroului, cum ar fi colțul unde se află o ascuțitoare în formă de urs și un ceas aflat într-un turn de castel.

JOI - un bărbierit cu farmec

Am fost la teatru. Noi detalii despre Olga: are ochii verzi și un glas decupat din basme. Proaspăt bărbierit, cu produsele din aceeași gamă Gerovital H3 Man, inclusiv Balsamul după ras, am fost ferit de iritațiile pielii. Am avut suficientă încredere în mine încât să fiu spiritual, să fac glume pe seama actorilor (ăluia i s-a desfăcut un șiret, poate cade peste bătrâna din primul rând), să îi ating din când în când umărul (dreptul sau stângul, nu contează, în dragoste totul este relativ). Toată noaptea am avut zâmbetul ei în fața celor o mie de ochi de vânător despre care vă vorbeam. Și ca orice vânător, seara, am visat cu ochii deschiși, apoi întredeschiși, apoi am adormit.

VINERI - cu Gerovital H3 Man seductive dai energia din tine la maxim

Am fost în club. Energie, fum, muzică, dans, stat în picioare, urechi bubuind frenetic. Mă înțeleg cu Olga prin semne, prin zâmbete, prin mișcări jucăușe ale ochilor, prin atingeri neașteptate. Și prin altceva, prin niște expresii tainice, neincluse în nici un dicționar al întâlnirilor. Deodorantul Gerovital H3 Man seductive își face datoria și eu mă pot manifesta în voie. Încrederea în mine se vede în sărutul de la finalul serii.

SÂMBĂTĂ - Gerovital H3 Man confident și iubirea poate să înceapă

M-a invitat la ea. Mai întâi am fost în parc, ne-am plimbat pe lângă lac ținându-ne de mână în ritmul frunzelor care se zbăteau, ușor, în copaci. Deodorantul Gerovital H3 Man confident îmi dă frâu liber imaginației, declarațiilor, poeziei. Toate astea mă îndeamnă să o îmbrățișez, să o sărut ușor, în timp ce tot felul de oameni trec pe lângă noi vorbind de-al lor. Produsele pentru îngrijirea bărbatului de la farmec mi-au oferit încrederea de care aveam nevoie, fără să iasă ele în evidență, ci doar eu. Cu felul meu de a fi: fresh, activ, revigorant, seducător, confident. Acum sunt la ea acasă, cât timp face o cafea la bucătărie am terminat de scris ultima notare în jurnal.

SÂMBĂTĂ seara

e ceva nou chiar şi pentru roci în toată povestea asta
un copil vede o luminiţă mişcându-se printre stele
departe în piept părinţii lui dorm

se bucură cât să nu-i trezească - See more at: http://alexandervsalexander.blogspot.ro/2011/06/poem.html#sthash.rCUADh0g.dpuf

facem dragoste în carlinga unui avion de hârtie

e ceva nou chiar şi pentru roci în toată povestea asta
un copil vede o luminiţă mişcându-se printre stele
departe în piept părinţii lui dorm

se bucură cât să nu-i trezească